.̴.̶.̵.̵.̴.̷.̶.̸_̶_̵_̶_̶_̴_̴_̴_̶_̸_̸_̶_̴_̶_̸_̸_̷_̷_̴_̷_̸_̴_̵_̵_̸_̷_̸‚̴´̷ ̴´̴ ̷´̷-̴-̴-̵-̸-̸-̷-̴-̷-̷-̷-̴-̴-̴-̸-̶-̴-̶-̶-̸H̶e̷j̴,̵.̸ ̵ ̶,̸.̴.̴ ̷.̴ ̷ ̴ ̸´̸,̶ ̵.̴.̵.̴ ̷ ̷⁄̷σ̵ ̵,̴.̸ ̵.̷ ̶-̴℘̶ ̷,̶.̴.̸ϑ̴.̵•̴ ̷,̵.̷ ̸~̸ ̶,̶ ̷"̴-̷-̴-̴-̸-̶-̶-̸-̸-̷-̵-̵-̵-̷-̶-̵-̵-̶-̶`̴ ̵`̵ ̶`̷ ̸‚̸_̸_̷_̷_̸_̶_̸_̷_̴_̵_̴_̷_̵_̵_̷_̵_̴_̴_̸_̷_̸_̴_̸_̶_̵_̶_̷_̵.̴.̴.̸.̴.̷.̸.̸.̴

lördag 29 juni 2013

"Bakom kulisserna".. . omarbetad någonting .. >>>TAGNING 1 >>>



Här var man då, i ett renröjt vindsrum...


-A, Jag gallrar bland mina digitalfoton.. . eller letar efter användbara bilder/videoklipp till den nu påbörjade lilla  låååångfilm ,... jag (sjukt?nog) planerar att göra.. . lite under tideN, på sidan såDär, medans man försöker leVa ikapp Livet!, . .  " som han uppfattar stagnerat i st för att utvecklas "normalt socialt". " . .. ..., som en av mina psykiatriker skrev.

• Men.

Det är ju... .. Det blir ju LITE intressant att. Se.  Göra detta, när man inte nu drivs av enutsiasm utan mera utgår ifrån en förtvivlad, ..nedbrutet, paniK.. . känslo-¨.‚°´±'•ƒ¸˛√ª¨ø..… mmmmh -Läge. ,.. .Det är väl en bra början,, JaADa!!! ..grund att utgå ifrån!?bygga på?!  Hhhhhhhh!........ Bara att börja.... ... .. . nu !

. ..Tick tack ticK´.. .

Kan ju säga somså att dettA är det  första "behinde ~the~ scenes"-inlägget , från de NYA OrEaLiStIsKa planerna jahar.. . >Vindsrummet kommer att (jag vet att det skall vara ett "att" där om det skall vara helt korrekt svenska men jag testar att ta bort d.) ha en rätt så (och det här ordefinns inte>>)"Navisk¨ roll/plats... I Det Hela., .. Som ett sorts tankarnas boning.. Endel säger ju att; att någon har "tjall på vinden" ...mhm. . . a...oK. 'nog om det,, , . ..inga ledtrådar... -?.. inga

-JOoo° .


Tycker mig haft anledning att tänka endel fram och tillbaks angående vissa "SaKeR" som.. . hände - hänt - kommer att hända! . ..>händelser< ........¨. ¨..¨...¨kan inträffa i nuet.. dåtiden.. framtiden. .. –Precis Max! men>>> >>också på ett sätt 'på samma gång'.  Det, är väl vad min lite irriga hjärna just nu är inne på  att trippel-fokusera PÅ.. . Beroende en sak; nedstämdhet.. . och varför denna? Svar & lösningar ¨sökes¨ då>>> Vilket leder till dessa resonemang omatt... eeeh,,.  som, ja...? . . . Vad jaG sa?.. 'samtidigt'.... •Men det är ju inte konstigare änatt man påverkas av inträffade  händelser i dåtiden>>> i nuet >>> ochatt nuet påverkar handlingar/händelserna i framtiden... .. .  på så sätt kan man ju säga att det liXom sker 'samtidigt'.. . (varenda händelse). Och om man vill fortsätta på den fransiga tråden så inträffar ju döda och levande medmänniskor och släktingars händelser såklart i mina händelser... I.o.m. att vi väljer & handlar utifrån människor som levt / lever "före, framför" oss i dåtiden. Utifrån deras handlingar i sin dåtid som är min framtid och som leder vidare till att bli alla ännu oföddas barns nutid... och så "öglar" det på...  Allas händelser... Min händelser... ? . . a Lite tejp här o klister där, så... , "samtidigt!!!" ; )   ...händer allting!!! . . . m!...

?Sedan om händelserna/handlingarna är onda, god, korkade, nödvändiga, evolutionära, panikerade.. etc... ja det är en annan fråga, inte belasta det här blogginlägget med det. Förresten vet jag inte riktigt hur jag tänkte snart,, det är ju inte en händelse utan flera, men det kan få en övergripande effekt i  " 1 " utvecklingsförlopp/ liv.. . Tyckte det var glasklart alldeles nyss...? . . .( eeh, varenda händelse?)
I viss mån fungerar det omvänt, nog?, att en framtida handling kan ändra innebörden på en händelse i våran dåtid, eller åtmistone mildra/boosta effekten av den. . .. .



Det börjar likna lite "Kurt Olsson förklaring" över min förklaring.. ?



Ajah, och vad var det där om?.. .

Bara beskriva >> ¨Orsak och verkan¨ << på,,.. Va..? Jassåå!.. (jag har inte bett er att läsa!.) Kalla det kvasiiiii!!!!! eller vad ––piiiiip–– ni villlll!!!!! ...._tänkte_&_ ~PrOvAdE~ bara reda ut/ inreda det lite, - dom tre två orden. ... Men hursomhelst i alla fall.. . Film var det,,,är en r,ä,c,k,a händelser i tiden. jo just. .. (I Kurt Olssons fall gällde det musik, som oxo är en tydligt tidsbaserad konstform, upplevs under en utmätt tid, a.) ................ Man brukar väl bestämma ett TEMPUS.. utspelar det sig i  -nu eller fram-tid ?..... >>NÄR?. Till att börja med.. . tänkte jag tänka HÄR!.


Lasse Brandebys komiska figur "Kurt Olsson var,...  kan nästan påstå att han är Sveriges hittills största komiska geni! ..På ett sätt då, det finns ju väldigt många sätt.. .  Alla fall i genren "förklarings-komik". Dog något tidigt... 66år 2011.




– Och vad blir det här då?.. .

Det blir nog inget jag väljer mellan! Asså komma fram till, är att jag inte kommer använda mig av en sådär jätte linjär berättarteknik, utan det möbleras om lite, ELLER´ smälterihop på någevis... .. . .. ... , det får flyta mellan dessa. Tidpunkt är rätt så.. . inte oviktigt, men blir nästan det... n, när en.. (inte vilken känsla som helst utan en) intensi√ känsla (kan både vara psykisk & fysisk / primitiva eller hyperkultiverad) har aKtiverats (av en händelse eller av att inte en händelse hände som borde ha hänt..(positiv eller negativ)). Mh, om STARKA känslor tagit överhand p.g.a. att en övertygelse(av något slag) eller ett behov(av något slag), så kan det styra våra liv rätt så brutalt utan en tanke på vare sig.. .  ..äscH - inga exempel, kan helt frankt summera det till "Verkligheten" <<... .. .  . ←utan 1 tanke på den, då.
Men jag skall försöka göra mitt bästa att åstadkomma en sammanhållen¨ konkretisering av en känslodrabbad overklighet ändå i detta filmmanus.  Blir en sorts dov panik som, .. vilket antagligen kommer att göra filmen något drömsk.. . • °  ´
Njo, håller man på och blir<< utbredd i >> i tidennn, av.. . "anledningar".. . , blir, verklighetsbegreppet (+ nutiden) en aningens diffust... Meningen med att i manuset polarisera på det här viset (dåtid & framtid samtidigt) är att karaktären-erna skall få möjlighet att neutralisera dåtiden - aktivera nutiden - och stabilisera framtiden. –Jaha vad bra!.. .
Om man verkligen tänker/ på orsak OCH verkan är ingenting obetydligt, allt är av stor vikt. Det blir ett tungt ansvar man får.. . i olika riktingar... .. . ta.  Inte så att man måste vara med i alla enskilda handlingar på hela jorden utan i dem som "står på tur" i enses närhet.. såklart .
Det här samtidiga polariserings fokuset (IGEN>> granskandet av dåtid & funderande på framtid) torde leda till -och GÖR- att man tillsut kläms ihop av OrO emellan dessa ¨storheter", var förhoppningsvis ger det tredje fokuset, på nutiden skärpa och därmed aktiveras!?.. . ">Aktiverad> nutid" ≈ Möjligen bl.a.  p.g.a. att både Sorg  & Längtan uppkommer (åt dubbla håll) i blandningen av bak å framtid, och då via fantasi uppmanas du i nuet.. .  Att lösa situationeN. .. Den starka övertygelsen(som förvisso fanns innan, kärleken till något.) förstärks ytterligare!.. . något måste hända/ändras/ske. Det KrÄÄÄÄvs, annars kväääävs du.
–JAHa , och vad ääääär det då som mååååste skeeeee.???? JOohOo°,förstårru,,, att befinna sig i NutideN så pass att man exempelvis i ett tvingande panikslaget kreativt tänkande går upp i ett.. . tidlöst tillstånd bortom både då å nu å sen å hit å dit tid. DET, är vad som eftersträvas... att inte märka tiden...( i den mening att tiden är lös, inte att jag befinner mig i en "klassiskt" tidlöshet, fast det är kanske det det leder till??) (Det vet man inte! Nä, det vet man.)  Medveten fast omedveten på samma gång serrrrruhH!!!!. Då kan, helst undermedvetet det ordnas så finurligt att stagnerad olevd nutid får dåtiden och framtiden att "leva upp".. -`n-u´- .. i stället för att "ätas upp" av den. Vad som än inträffar , skall inte få en människas tid att inte finnas och vara friskt kvalitativ, tvärt om kan tiden expandera p.g.a. "felaktiga" )sjuka) händelser.  DeT är att leva fullt uuut längs tidslinjen!-Tänkte jag skriva om.. . För figuren i filmen då...  .(Jovars i viss mån gäller givetvis denna reaktions procedur på mig åxåpå>>> ) Annars så blir det ju ingen film gjorD. Utan bara sittandes med öronen i kors och på hjärnas stökiga blundande susss lysssna. Vilket vore olyck l i g  t.
 –Eller hur ¿Max?..
 – JAAAh.

 – Vi 


- ! Vi får se, kanske blir en stor hög med skit alltihop?! När jag är så tömd på energi som jag (man inte kan tro) nuär, så LUTAR det väl åt.. det.. .   .   . ..Men oM, denna historia?,, , .. . ¨Pressad¨,. .¨Ansträngd"... ? . . .'TynGd,,,,, .."MosaD". . . ?  .Alla just dessa ord som kommer upp inför detta manusarbete Max?! .. Du kanske just nu i detta skrivande ! >NU< ! håller på att kommaåt "MENINGEN".. . med din ¨meninG¨.. .. >>>Tillslut ..?   . . . Du glömmer ju bort att äta, sova, toaletten,,du snubblar ju fram i sömnig iver, inomhus, du har inte gått(mitt i sommaren)utanför dörren på två veckor!!??....................  ...................  ..................  .................  ................  ...............  ..............  .............  ............  ...........  ..........  .........  ........  .......  ......  .....  ....  ...  ..  .  TTYder åpå inte d e attt du just 'Faktiskt^ nU, befinner dig i det eftersträvade "¨tidlöst tillståndt¨"  ????  -Holy shit .. . so to say... !!!!
(Du inbillar dig en så himla massa Max!!)
 Där av distanseringen, den (motvilligt) tvungna. På så vis kommer filmens karaktärer att befinna sig på någon slags gräns,.. distanserad från verklighet och identitet, å ena sidan samtidigt som en febril/hysterisk tankeverksamhet råder i en gränslös rymd å andra sidaN. .. . >>>Det låter som det är mig jag pratar om?... -jaha, det kanske det ärja. -hosT<´- !  Men är det verkligeN,Och hur det går till för mig,?,, är D?ET mening?en,, Du har juju haft detså härrätt länge, för länge och det är/var väl inget positivt..? Du har jo alltid HATAT din situation. Eller? så här ser d ut då ett konstnärskap drivet av fört√i√lan istället för entusiasm.. . Det är ju hit du alltid velat nÅ!Nä men det positiva är att jag upplever plågan positivt, det är det som är det nya!!!!Igen ,för först ifrån var det så åxå, du tyckte aldrig att den där "Kvällen med Gänget" egentligen var något!. ~Eremiten~ har alltid lockat dig! (ljuger du jag för dig själv nu??)såeh...Vad är så det Revolutionerande med det?! Du är konstig. Vara frånvarande i en gigantisk sophög av ord!... Bildas det en ¨mening" av det?.. jajaja... tysT....... MMMH, DET är nåsta steg . det återstår att ...Tyst!.. . har jag passerat? Är jag utanför tidlösheten igeN?....ssshhcyy yh, jag hör inte s-v-a-r-e-t inom mig________
Måste ´indirekt´ tänka/depressions/prova sig fram... U ...Någon `femte dimension´ var väl inte målet att ta sig till nj!,, men?, ... .. . <´- °'. -`/!,.^'<;.xX˛'|≈¨'°* . -.. .   Konstigt nog har jag en känsla av att jag redan tänkt klart och kommit fram till>> Om man inte lyckas då lyckas man.. . Inte lyckas komma fram till något annat än krass verklighet trots verkligt äkta ansträngd sann fantasi som redskap.. ¨Verklighet  Det att andas, att det är viktigare att andas, äta, relationer, & bara arbeta med vad som helst, godta obekväma konventioner etc.. allt det jag försakar/föraktar, värjer mig emot.. i sökandet efter en mening utöver det vanliga/verkliga/vardagliga.. livet •  Vilket säkert visar sig(och redan är bevisat av andra irrhjärnor genom årtusenden) vara ≈ ett stort misstag(egentligen?)... att spåra in på att handla om livet istället för att leva det,. . å tiden går men du är fast i ett limbo-läge, med dina overkliga tankar.. . eeh?,. .. `℘' ° ¨ MEN om jag s.a.s. nöjer mig med det >> Att inte kunna häva mig ovanför verkligheten >> så måste det ändå kommuniceras, annars har jag helt klart misslyckats, på riktigT!!!...
Alltså - Och;  det misslyckandet måste kommuniceras på ett väldigt lyckat sätt.



/Nu tar vi det bara lugnt, "Back to normal" som amerikanen sa när han fick se McDonald's skylten i Stockholm City, efter att gått runt i Gamla Stan. Jag hörde det själv, det var några år sedan nu..
 MEN
• Från början så.. Det är alltså familjens sommarhus detta, där jag bodde själ√ en sommarhöstvintervår,, så kom sommaren igen och jag hade ingenstans att ta vägen med min någotsånär portabla ljudstudio (hade haft den nere i matsalen-vardagsrummet) då allt skulle återgå till det "normala" d.v.s. lätt & luftig sommarhus-interiör, massa sladdar å teknikburkar kan inte stå överallt där nere, då. Och på övervåningen är det enbart sovrum... så... kvar var - vindeN.
Men, så, lite, eftersom började det nya vindsarbetsrummet  >i sig<  allt mera ingå i en sorts story, jag satt där ocg kom att funderade på.. . ° 
Under årens lopp har det nu helt inretts på ett sätt/ en plats som hör en av roll-karaktärerna till i denna... historia. 

(Kanske jag kan ha lite dåligt samvete att jag tog mig friheten att röja ut diverse bråte(extrasäng,gamla trasmattor,förlängningssladdar någon hink ,kassar alla dessa kassar.. med någont?ng i ,.etc.) som egentligen hör hemma på en vind men ,..  Men dom fick lixom plats på andra ställen(huset har en källare °x°). Och det ÄR ju faktiskt ett rum, å får man för sig att tävla med Steven Spielberg i filmmakeri måste man använda det man har omkring sig. ANNARS hade det ju bara varit att bygga upp en hel vind plus hus i ett stort flyghangar med konstgjord himmel å allting... .. .  
- Vad var jag??
>>Alla andra rum i huset är sovrum och, fick inte plats, vi är många i familjen ... .. .  så,. Och nu







///Och hur skall man bete sig? Stå eller sitta? Titta in i kameran eller inte? Händerna i fickorna eller eller.. . Att se allvarlig ut eller le, var det däremot inga problem med att välja mellan.. .  ///

Ssssså kommer väl nu att lixom zooma in mot nutiden, i takt med att jag tar mig fram genom hårddiskarna. . .. ... , 2004, var det här,, april, precis fyllda 32år. Det blir en skräckfylld odyssé mot en förvandling av mig till ett MoNstruM huH?! . . näjaä,.. . åä>> OBS inte självcentrerat - Jag råkade bara finnas på plats! Smiley
Bilderna är tagna med min första digitalkamera 'Canon Powershot A80', köptes vårvintern 2004. Inga efterbearbetningar, korrigeringar är på bilderna gjorda heller,
. Skärpan valde kameran att lägga på stegen i förgrunden, vilket är intressant, jag är inte intressant, det är vart -`det´- leder som är värt att focusera på, var det så den tänkte??..., och inte bara upp på vindsloftet då utan ,jo just det, .•˙Upp till ett h-e-l-t annat plan.. . •  °   *´   yesyesyes gogogo hehe he  . . .  den he liga tidlös he ten.. .
Märkligt att en "mental stege" syns på bild?? .. (hihi) . . A, det är märkligt att hela rummet syns i filmen egentligen, eftersom det är "tankarnas boning", en ¨mental scenografi¨,  mh, . ..mmmh, jag vill inte tala så mycket om hur allting hänger ihop i manus... p.g.a. >>>>PARANOIDITET.. ....Tror oxo att konstnärligt arbete mår bra av att inte pratas sönder, utan vara lite  ~Flytande~ . . . Nu gäller det bara att det inte flyter tillbaks in i en helt imaginär värld igen, utan att det flyter på och blir synliggjort! 

#Och kolla in blåjeansen, det hör inte till det vanliga att ajg har det på mig, men bodde ensam nere på Gotland och brydde mig inte, jag vet inte varifrån dem kommer ens? (Den där något för lilla munkjackan blev min när jag "rånade" en klädinsamlingskontainer i alla fall... Den var överfull!! så,.. och det låg en skola bredvid, grabbar hade bara börjat sparka fotboll med den där påsen ändå, och allt hade spritts vida omkring å så hade det börjat regna och det skulle bar blivit sopor av det... Jag räddade den från det kan man säga.) 
#Jeansen,, känner mig bekväm i dem men obekväm i själen med dom på nå sätt. Är inte helt säker på att det rör sig om en mognadsprocess heller? Det där med att det spelar väl ingen roll vad man har på sig bara man är hel och ren! Mnjooo..Man kan ju bli missförstådd om inte annat, FOLK... kanske tror att det går att prata med mig, i flera minuter? Bättre då att signalera från början att>> Aha, han är inte klok bäst att undvika honom... (Här fick jag som en déjà vU upplevelse, har jag läst dom här meningarna i någon annans Aspergersblogg eller??? är det mina tidigare tänkta tankar?? Max, du måste hålla dig till dig själv! Du vet ju att du tycker det är trist med ren och skär eklekticism. Jo jA, nä det var inte medvetet, eller skrev jag det själv?+? DEt är nog många som tänkt så(klädernas betydelse), alla. Ett citat som jag vet kommer ifrån.. ...HAn, Oscar Wilde är..lär ha sagt (om han tänkte det själv?) ATT : "Be yourself; everyone else is already taken." HAHAHAAAAH , roligt va? ..... ... .. . tystnad... jo det var kul, jA.  .Men tänk om alla andra försöker vara som DIG da?! Då är ju DU redan upptagen, av andra.. aH HA haa haaia, ,OXO kontra-roligt? Å Den komJagpå.!...(Fast det funkar ju inte, att någon annan skulle vara bättre på att vara dig än du själv,ne. och det var ju vad han menade! eeeh. inget roligt max.) .....Äesch´. #Byxorna. Bara att detkänns för... Det får inte vara för enkelt, kanske ,  °åtminstone om dom kunde vara turkosa eller pja svarta ra,.... men ljusblå?!?!?! I´m a CowBoy!´

Eller är det någonting från barndomen/ skoltiden alla dumtuffa grabbarna där hade(vilket jag oxo hade... då) jeans, och dom kunde jag inte alls relatera till.. . Jag tror det beror på det. Den där SKITEN på nattbussen t.ex., vi gick i samma gymnasium. Precis innan han skulle stiga/kasta sig av någon station innan min hållplats, så slängde han ur sig... " -Ditt jävla äckel!" Varpå han sedan "slängde" ur sig en loska rakt i mitt vänsterögat, så att den låg och skvalpade i ögonvrån! Minns hur jag lixom gröpte ur slafset ur ögonvrån, och försökte känna mig som mig igen och inte som en rännsten. !!!OCH HAN hade ALLTID!!! "Jeanskostym" från topp till tå, a byxor och jacka,, Ja, faaaæn det är nog DÄRFÖR jag avskyr blåjeans. Hade han haft på sig Filippinsk folkdräkt så skulle det väl varit det jag känt aversion mot nu, men det hade han inte.. på, sig!(Å han var svensk så det had vari my konsti om...)
Själv klädde jag mig väl iofs. rätt mycket i sammet och långa halsdukar å lila myggjagar-mockaskor o.s.v.  Men vadå, göra sådär för det!?! Jag tyckte aldrig att det var jag som var överdriven, tyckte snarare att det var dom andra som var underdrivna. >>>JäklA.. . mummelmumml.. . .  Det var så mycket sådana där jobbiga typer runt omkring mig, dom var som myggor. Inte konstigt att jag köpte "myggjagare" (en mYcket spetsig sko). Och så var det samma sak med detdär att, det dom tyckte var normal trängsel och lite kul å tacklas &brottas ,tyckte jag var rena slakteN!.. Men jag var ganska lång ändå som ingav en viss prespekt månne!

+ Att jag under högstadietiden(var det7:an) lyckades utklassa mina klasskamrater på ett 200-meterslopp nåt sånt... Och jag sprang i mål med händerna i fickorna, minns inte om jag hade något tuggummi där jag ville åt.. . Man var ju ständigt hög på kanelbullar å läskeblask.. sockergodis (så då springer man fort?) Nåväl, det där hängde kvar i flera år att "Max, han sprang ju om alla med händerna i fickorna!", dvs. = Avslappnat/lätt... Så att,,,, inte att jaG skulle springa ifrån dom utan Jag ikapp dem om dom djÄvlades. •
MEN på nattbusen.... denna mardrömslika plats.. där kan allt hända .. . !.!.. Och inte bara då, finns flera sjuka saker (ogemytliga situationer) att ta upp, men inte nU. ..Inte är jag särskilt förtjust i ~sammet~ i dag som jag var då, men det skall vi HELLER inte ta upp nU. Vi pratade bara om JEANS jö!
Ja, konstiga händelser, händer ju alla, inget speciellt ..Vi har alla liknande ~≈barndomsminnen≈~ att bära på och bilda oss en världsbild utifrån. Inte för att just den här loskan var droppen som fick bägaren att rinna över, nej inte alls... Men många bäckar små.... så.. 


A, den här filmen, konstfilmen kommer nog att innehålla en och annan stOr symbolisk konstnärligt sofistikerad Loska>> tillbaks i ansiktet på dom där IDIOTERNA. ("Betala med ungefär samma mynt", tyvärr.)Vissa människor kan man kalla idioter och det är helt ok. FAKTISKT . Blir så jäkla tvär/


Men jAJa, å ena sidan å andra,, så var haN (vill jag påstå & inte ?ag) ett offer för andras> dåtida> oförmåga att tänka före, lite efter mycket före innan på det som kommer att hända igår och hände imorgon.  ö ~ A ~ ö . Fast visst,, svårt... mycket kanske begärt,, att tänka på dåtid-nutid-framtid samtidigt.


Hur skall man avsluta det här då..?  -Bläää, kanske?




hejhej <´- blinkblink  B ! A ! B ! Y






Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om

Mitt foto
Sweden
Är så ledsen över min ojämna energinivå ?..någon obalans mellan dopaminet och noradrenalinet .. ?? som... Vilket får till följd att jag orkeslöst skriver på blobbinlägg som skulle skrivits och laggts ut för två/3/IV.. . månader -år sedan. •Händelserna måste komma på rätt plats även om inte jag hinner vara i tiden med min blobg. Kan då,nu hända att det kommer gamla "nya" skriverier som läggs in där dom hör hemma i tidslinjen, vilket gör det svårt för eventuellt intresserade att se dessa?.. ! ..eftersom dom inte ligger högst upp i bob-listan när man går in på doggen. Så därför gör jag som så.. Att jag publicerar det gamla "nya" senkomna inlägget överst, alltså dags dato.. . Så får det ligga där några dagar. . . tick tack tick´ SEDAN sÅ arkiverar, sorterar jag in det, dem på sin rätta plats >där>>då det inträffade, kanske fyra månader sedan..?. . Materialet må vara rörigt,. men moset måste åtminstone vara "tabelliserat"........ -Bara för att detta sega psyke inte är i fas, med nutiden, så blir det så. ~Så ni vet. Denna glodb kommer aldrig vara aktuell, riktigt... . .. men har heller inga ambitioner att vara någon "mode-oglbare".

-Vill du säga mig någonting? >>> skrivabrev@gmail.com

-

Etiketter

? ?PSYKOS? `*ETT TIPS*´ ˙Livet˙Efter˙Döden˙ 0 kr. Agatha Christie AI Akvarell Alexandra E Lindh Allkonstverket Alopecia Areata Andlig utveckling Anhedoni Animerad film Apati Aphex Twin Arbetet Aromaterapi Art´s Birthday Party Astralplanet Atarax Ateljén Atypisk autism Aurélia Thierrée Australien Autechre Autismspektrumtillstånd Autodidakt Automatiserade tillvägagångssätt Avantgarde Balans i Tillvaron Barndomsminnen Basinkomst Beethoven Befriande! Behov Bengt Lagerkvist Benzo Besvikelse Bird By Snow Blod Blogga Boendet Bohol Boken Brian Eno Buchla Budskap Böcker Chaplin Chocolate hills Christopher Chaplin Circuit bending Clas Svahn Collage Cykla Dagboksanteckningar Dan Fröberg Dans Dansföreställning Databugg David Bowie Depression Dessa Huggormsyngel Detaljer Detektiv Djur Dokumentär Dopaminbrist Drill 'n' Bass Drömmar DU Död Döden EAM EarthCam Eklektiker Ekonomi Ekvatorn El Azizia Elektronik Elektronisk Elektronmusik Elijah Wood Ellinor Olovsdotter EMS Ensamheten Eteriska oljor Evigheten Existentiell ångest Facebook FAKTA Fantasy FAR FEL Film Filosofi Fixa idéer Flunitrazepam mylan Form Eko Foto Frihet Frustration Fullkorns underhållning Fylkingen Fysisk teater Fysiskt välbefinnande Fågel Färgterapi Försvarstal Försäkringskassan Förtydligande Förtätade intellektuella krumbukter GGGalgHuMoRRR Goombay Dance Band Gotland Gott Nytt År..? Grattis!!! Grubblerier GUD Habilitering HAT Hinder HITLER HJÄLP HSP Humor Hype Machine Hypnagoga Hallucinationer Hypnopompa Hallucinationer Hälsoprylar I natten Idioter IDM Iggy Pop InspiratioN Instrumentbygge INTJ-T Intrinsikalt värde Jacques Werup Jag . Är . Helt . Lugn . JAG ÄLSKAR DIG James Thierrée Jessica Mazzi Jesus Jim Henson Jonas Sjöstedt Josefin Nilsson Jukka Korpi Kläder KMH Kning Disk Komposition Kompressor Konsert Konst Konstnärliga tillvägagångssätt Konstnärsmaterial Konstteori Kontraproduktivt beteende Korg Polysix Krautrock Kreativitet Kritik Kvantfältet Kyle Bobby Dunn Känslodrabbat Kärlek Landsflykt Lars-Gunnar Bodin Laurie Spiegel Lazarus Leif Elggren Leonard Cohen Lhasa de Sela Libyen Linda Mazzi Liv Live elektronik Livet Ljudkonst Ljusdesign Ljusterapi Lotta Barlach Lou Reed Luftfuktare Lyrica M.C. Escher Magi Magnus V. G. Wallin Mat Matti Bye Mattias Olsson MBTI MDT Medicin Mellan hopp och förtvivlan Mental ohälsa Metafysik MIN STUDIO Modellandskap Moderatdjävlar Modulsyntar Montage/Ljus-Tavla MORD Mordförsök Musik Musikakustik Musikinstrument Muskelsvaghet Naturen talar Negativ stress Nervsammanbrott Nycirkus Ofrivilligt självmord Oljemålning ONDSKA Oro Orättvisa Panik Panikattack Papegoja Paranoia Paranormalt Performance Pionjär Plagiat Platform Stockholm Poesi Poirot Politik Politikerförakt Promenad Protest Psykiatrin På promenad Pär Lagerkvist Radio Radioaktivitet Recycle design Resa Richard D James Rita RYMDEN Rädslor Rösthallucinationer Sade Sanna Ehdin Scenografi Sci-Fi Serge Sheriff Siffror Sjukdom SJÄL-porträtt SJÄLEN Själens mörka natt Självmord Självobservation Skada Skrivande SkräcK Skulptur Skådespelare Släkten Smärtschema Social fobi SOLEN Sonar Stockholm Sorg Spikkudde Spökdjur Squarepusher Steampunk Stress Studioutrustning Svart Svek SY Symbolik Synestesi Synkronicitet Sång-texter Sändare & Mottagare Södra teatern Sömn TACK för förståelsen ✯ Tankeläsning Tarsius Teater Teckning Teknik Teknikens under Text-ljudkomposition TID Till SALU Tokryck Tom Campbell ton i ton Tradera Trent Reznor TRÖTTHETEN TV Tvångshandlingar Tvångstankar Twin Peaks Tyskland Undvikande Utmattningsdepression Utrotningshotad Var GLAD Varför? Verkligheten Verklighetsflykt Vetenskap Victoria Chaplin Visdom Voxra Vånda Vänskap Värmerekord Wendy Carlos Woody Allen www Ångest Ångestnivåhöjning Återkallandet av kraft
.

Hela ditt trasiga psyke... .. . Slut ögonen • • och - - stirra in i musiken.


Klicka På - HhÄäRr - pÅ för att komma till listan för att lyssna.
.
Konst bloggar BlogRankers.com Blogglista.se Konst Kultur
Reggad på Commo.se länkkatalog Favoritlistan.se
Nätets bästa sajter!
Blogg Topplista
Twingly BlogRank 1000länkar.com - gratis länkkatalog

Translate this site......!!!!!!!

• °